Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ


Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ

Η Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ γεννήθηκε στην Αθήνα το 1939.
Σπούδασε σε Αθήνα, Γαλλία και Ελβετία.
Είναι διπλωματούχος της σχολής μεταφραστών και διερμηνέων (αγγλικά,
γαλλικά, ρωσικά). Το 1962 τιμήθηκε με το Α΄ Βραβείο Ποίησης της πόλης
της Γενεύης, το 1985 με το Β΄ Κρατικό Βραβείο Ποίησης και το 2000 με το
βραβείο Κώστα και Ελένης Ουράνη (Ακαδημία Αθηνών).

Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ

Ευγνωμονώ τις ελλείψεις μου.
Ό,τι μου λείπει με προστατεύει
από κείνο που θα χάσω
όλες οι ικανότητές μου
που ξεράθηκαν στο αφρόντιστο χωράφι
με προφυλάσσουν από κινήσεις
άκαρπες, ανούσιες στο κενό.
Ό,τι μου λείπει με διδάσκει
ό,τι μου 'χει απομείνει με αποπροσανατολίζει
γιατί μου δείχνει εικόνες από το παρελθόν
σα να 'ταν υποσχέσεις για το μέλλον.
………..
από τη συλλογή Στον ουρανό του τίποτα με ελάχιστα


Τελευταία έργα της:

Ποιήματα (1986-1996), Καστανιώτης 1999
Η ύλη μόνη, Καστανιώτης 2001
Μεταφράζοντας σε έρωτα της ζωής το τέλος, Καστανιώτης 2003
Στον ουρανό του τίποτα με ελάχιστα, Καστανιώτης 2005

Πηγή: ΠΟΛΥΕΔΡΟ