Στέλιος Μαφρέδας

Στέλιος Μαφρέδας


Ο Στέλιος Μαφρέδας γεννήθηκε στην Πρέβεζα το 1949. Ανώτερο τραπεζικό στέλεχος σε διάφορες τράπεζες και τώρα περιφερειακός διευθυντής Δ. Ελλάδος της τράπεζας Κύπρου. Ποιήματα, πεζά και μελέτες του έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς
σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά.


Εξομολόγηση

Κύριε,
δεν ξέρω με ποια ανομήματα
μ' έχεις χρεωμένο
κι ούτε την τιμωρία
που μου επιφυλάσσεις γι' αυτά.
Σου λέω όμως,
πως όταν βρεθώ ενώπιόν σου
θ' αρνηθώ όλες τις κατηγορίες.
Ήμουνα πάντοτε άνθρωπος καλών προθέσεων.
Για έν' αμάρτημα μόνο
θ' αποδεχτώ την ενοχή μου
και είμαι έτοιμος ν' αντέξω
το επιτίμιο που θα μου επιβάλεις,
ότι για χάριν της καλής μου
υπήρξα κλέφτης λουλουδιών,
υπεξαιρέτης στίχων και ποιημάτων.


Έργα του:
Η Πρέβεζα στη νεοελληνική ποίηση
Ταριχευτής ημερών, Αρμός, 2007



Πηγή: ΠΟΛΥΕΔΡΟ