ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ - ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΟΥ: Δάσκαλε εσύ, σοφέ λαέ μου, με ρητά και παροιμίες δίδαξέ μου / Άνοιξη δώδεκα χρονώ / Ο θάνατος ενός θεού / Ύμνος στην κόρη των ματιών / Προσφυγιά - αρμονίας κατάλυση / Από την ψυχή μου στην Κύπρο

Η Ευαγγελία - Αγγελική Πεχλιβανίδου ζει στη Θεσσαλονίκη, εργάσθηκε ως καθηγήτρια Μέσης Εκπ/σης και πρόσφατα συνταξιοδοτήθηκε ως Διευθύντρια επί σειρά ετών.


Έργα της:

(2010) Δάσκαλε εσύ, σοφέ λαέ μου, με ρητά και παροιμίες δίδαξέ μου, Ιδιωτική Έκδοση
(2009) Άνοιξη δώδεκα χρονώ, Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδας (Ε.Λ.Β.Ε.)
(2009) Ο θάνατος ενός θεού, Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδας (Ε.Λ.Β.Ε.)
(2009) Ύμνος στην κόρη των ματιών, Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδας (Ε.Λ.Β.Ε.)
(2008) Προσφυγιά - αρμονίας κατάλυση, Αμφικτυονία Ελληνισμού. Τμήμα Λογοτεχνίας
(2005) Από την ψυχή μου στην Κύπρο, Ιδιωτική Έκδοση