Περιοδικό ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ τχ.226-227 (Αύγουστος 2019)

Χ. Κορτάσαρ: Η πορεία ενός συγγραφέα
Α. Αλτάν: "Γράφω αυτές τις λέξεις..."
Κ. Φουέντες: Όταν τα όνειρα εισβάλλουν στο βιβλίο
Μπ. Μάλαμουντ: Σκέψεις ενός συγγραφέα: διαρκής δουλειά, σύντομη ζωή
Ν. Καχτίτσης: "Ύφος σημαίνει θάρρος"
Α. Μπρετόν: Αφορισμοί και αποσπάσματα
Ουμπ. Έκο: Όταν γράφω τα μυθιστορήματά μου, ξαναζώ την Ιστορία
Τζ. Στάινερ: Από τους ζωντανούς γραμματισμούς
Γ. Χειμωνάς: Η φθορά της γλώσσας επιβάλλει την αυστηρότητα στη λογοτεχνία
Ν.Α. Ασλάνογλου: "Χρειάζομαι και ειδικές συνθήκες, που δεν βρίσκω..."
Μ. Τζακόμπ: Συνέντευξη με τον Εμίλ Σιοράν
Ε. Πάουντ: Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός πρέπει να επιβιώσει
Ουίλιαμ Σόμερσετ Μομ: Από το σημειωματάριο του συγγραφέα
Ο. Παζ: Ποίηση και Ιστορία
Ουίλιαμ Φόκνερ: Ουίσκι και οργή
Μ. Σαχτούρης: "Μια μυστική ουσία"
Ζ. Μπερνανός: Αναζητώντας τη χαμένη παιδική διάλεκτο
Α. Μούνρο: Η κυρία των συγκινήσεων
Ρ. Μούζιλ: Η τέχνη του γράφειν
Κ. Ταχτσής: Μια μικρή μεταφραστική ιστορία
Ο. Μπαρόνε: Διάλογοι Μπόρχες-Σάμπατο
Χ.Λ. Μπόρχες: "Απλώς, ένας άνθρωπος των γραμμάτων"
Φ. Ροθ: Στον δάσκαλό μου
Ίμρε Κέρτες: Το τελευταίο καταφύγιο
Γ.Χ. Όντεν: Ευχαριστίες
Β. Φραγκλίνος: Πώς άρχισα να γράφω
Μ. Φραγκόπουλος: Ανεπίδοτη επιστολή (για τα αιώνια ερωτήματα του γράφειν)
Ο. Κιρόγα: Δεκάλογος του τέλειου διηγηματογράφου
Χ. Κοχ: Να πίνετε πολύ πριν γράψετε
Π. Λεοτό: Γνώμες για τη γραφή
Α. Μανγκέλ: Οι σωστές αρχικές λέξεις
Τζ. Γκουαρέσκι: Το χιούμορ όπως το βλέπω εγώ
Ίαν Μακ Γιούαν: Η πίστη μου στην αφήγηση
Μ. Προυστ: Το παρελθόν μου: Ένα φλυτζάνι τσαγιού
Π. Όστερ: Εγώ, ο Δάντης και η Αμερική
Ντ. Γκρόσμαν: Πόσο σημαντικό είναι να βρεις τις λέξεις
Γκ. Γκαρσία Μάρκες: Το θέμα σου επιβάλλει την πειθαρχία
Τ. Ουίλιαμς: Αναμνήσεις
Μπ. Μπουκάνι: Ένας εξόριστος συγγραφέας
Α. Φιλκενκρό: Η εισβολή των γραφομανών
Τζ. Μπελόζι: Εννιά ποιήματα. Απόδοση: Τραϊανός Μάνος
Μ. Βάργκας Λιόσα: Αν ξυπνήσουν οι δαίμονες του Ντοστογιέφσκι
ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ
ΤΑ ΦΥΛΛΑ